2 oktober 2008

HansHeesterbeek.com zet Hoogvliet Supermarktketen in de spotlight

Door Marja Tan

Rubrieken

HansHeesterbeek.com heeft voor Hoogvliet Supermarktketen de totale organisatie van het 40-jarig jubileum verzorgd van volledig concept tot de uitvoerende organisatie.

Het 40-jarige jubileum van de supermarktketen omvatte een aantal evenementen.
In april was de Heineken Music Hal decor voor een compleet feest met entertainment voor 4.500 medewerkers. Oprichter de heer Leen Hoogvliet was samen met de Raad van Commissarissen en de gehele Directie ook bij het feest aanwezig. Er was een georganiseerde rondleiding “achter de schermen” en een back stage diner voor de commissarissen en de directie.

In mei 2008 werd een relatiecongres georganiseerd, waarbij 450 gasten werden voorzien van een bijzondere presentatie. De presentie was in handen van Chimène van Oosterhout met als speciale gast Margreet Dolman.

Meest recent werd voor 150 gasten de jubilarissendag gerealiseerd met entertainment van het hilarische duo Scott en Muriel

Tenslotte organiseerde HansHeesterbeek.com een presentatie van de nieuwe bedrijfsstrategie, middels audiovisuele ondersteuning, aan het middle management.