
Verdere partners in dit initiatief zijn oa. IDEA, World Forum, Beurs van Berlage, Livehouse, Dechesne & Boertje, het Genootschap voor Eventmanagers en dus ook EventBranche.nl. Een campagne gericht op de CEO’s, Marketeers en Event managers, over hoe de Live Communication optimaal benut kan worden. Aan de hand van dynamische gesprekken met de top van de sector, cliëntcases en experts worden de laatste ontwikkelingen / trends uiteen gezet. Onderwerpen die aanbod komen zijn: de strategische inzet van events voor in- en external branding, het belang van citymarketing voor het aantrekken van internationale events, het versterkende effect van digitalisering op events, het creëren van interactiviteit en ism EventBranche.nl een artikel over de gevolgen van de werkkostenregeling. Tot slot zal een Hoogleraar (persuasieve communicatie) ingaan op het belang van live communicatie voor het op de juiste manier overbrengen van de boodschap.
'Voor EventBranche.nl een initiatief om te steunen. Wij hebben jaren geinvesteerd in een kwalitatief bereik van opdrachtgevers, corporate bedrijven, organisaties en eventbedrijven. Door de campagne onder meer via het FD weg te zetten, is het goed mogelijk dat in de grote groep weer nieuwe mensen enthousiast worden gemaakt voor de kracht en impact van live communicatie en eventmarketing. Dus moeten wij dit krachtige initiatief van Mediaplanet steunen', aldus Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl.
>> Neem een kijkje op www.livecommuniceren.nl