
GROHE neemt VOK DAMS in de arm om juist nu innovatief te kunnen communiceren
GROHE is 's werelds marktleider in de sanitairbranche en lanceert half maart GROHE X. Daar combineert het sanitairmerk GROHE niet allee online/digital met beleving en experience, maar kiest het de te voorspellen combinatie van een krachtige technische partner (IBM) en een Live Marketing partij (VOK DAMS):
'Onze nieuwe digitale experience hub met een klantgericht programma: informatieve en inspirerende content afgestemd op de behoeften van onze klanten, zoals installateurs, groothandels, architecten en ontwerpers, maar ook consumenten. We lanceren een nieuwe manier van klantcommunicatie en event hub. Van idee tot uitvoering, we zijn trots om aan te kondigen dat VOK DAMS Agency for Events and Live-Marketing en IBM ons ondersteunen op hun beider expertgebied sinds het begin van onze GROHE X-reis in de zomer van 2020: VOK DAMS realiseert de digitale evenementervaring en IBM biedt technologische expertise en cloudoplossing. Markeer je agenda voor 16 maart 2021.'
>> Je kunt er digitaal bij zijn, voorinschrijven via: https://www.grohe-x.com/