7 maart 2007

Gratis dinnershow-actie slaat aan

Rubrieken

Max' Party Company startte dinsdag met een unieke actie: 300 gratis kaarten voor een dinnershow in de nieuwe locatie in Oldenzaal. Een gewaagde zet, maar de actie lijkt te slagen: er zijn al zo'n 100 kaarten vergeven.

Bijna honderd gegadigden hebben zich binnen een paar uur gemeld om de nieuwe locatie van Simon Zoetebier te bekijken tijdens een gratis dinnershow. Zoetebier bedacht een actie, zorgde voor de nodige promotie via banners (bovenaan pagina) en hoopt op deze manier zijn locatie en organisatiebureau in één klap op de kaart te zetten.

Opdrachtgevers over de vloer
Max' Party Company wil met de actie opdrachtgevers over de vloer krijgen en hen tonen wat er allemaal mogelijk is in het recreatiegebied in Oldenzaal. Dat lijkt te gaan lukken, want bij de kleine honderd aanmeldingen zitten bedrijven als KPMG, RVU, Deloitte, Koninklijke Horeca Nederland, Vialis en BLG. Maar ook een tiental bureaus als de PartyCompany en de Events Company Group.
Aanmelden

Opgeven voor de groots opgezette promotieactie kan nog altijd. Op Oplocatie.nl vindt u meer informatie over de actie en het nieuwe bedrijf.

Relevante link:
Oplocatie.nl: