
Het besef dat de Gouden Giraffe voor iedereen, en alles binnen de eventbranche van groot belang is, lijkt definitief te zijn geland. Onder de eerste aanmeldingen zaten al eventcases van o.a.Coca Cola, Sanoma en Obsession. Inmiddels zijn daar ook cases bijgekomen van RTL, Artishock Events, D&B Eventmarketing, Rijksoverheid en VNG, Van Gogh Museum & ALDA Events, Dagvoorzitter.nl, Dyade Academy en Xsaga. 'We hebben al bijna meer inschrijvingen ontvangen dan tijdens de vorige editie, en dat met nog 3 weken te gaan. Mocht je dus nog twijfelen om in te schrijven? Pak nu je kans, en ga met je opdrachtgever om de tafel', aldus Maartje Springer van het organisatieteam van de Gouden Giraffe.
Sjoerd Weikamp vult aan: 'Het kan niet zo zijn dat er mensen in onze branche zitten, die zo gepassioneerd met hun vak bezig zijn, zonder dat ze supergoede en effectieve evenementen neerzetten. En precies dat moeten we etaleren. Naar opdrachtgevers en zelfs daarbuiten. Vorig jaar zat alleen de zaal al vol met zo'n 200 corporate en overheidsopdrachtgevers. Doe mee, voor uzelf, maar zeker ook voor het evenement als sterkste marketing en communicatiemiddel. Samen maken we onze branche nog sterker.'
Heeft u nou ook een effectief en impactvol event (mede)georganiseerd? Meld uw beste eventcase dan nu nog aan voor de Gouden Giraffe Event Awards 2016|2017. Inschrijvingen sluiten op 1 december.

>> MEEDOEN? GA NAAR www.gouden-giraffe.nl