6 februari 2017

Gouden Giraffe: LollieUp lanceert Food-fashion cocktail beleving

Door Maartje Springer
GOUDEN GIRAFFE - Tijdens de feestavond van de Gouden Giraffe Event Awards, aankomende vrijdag 10 februari in DeFabrique, lanceren Maureen Kamphuis (Me&Maureen experience design) en Tilly Kesting het nieuwe food fashion merk LollieUp; cocktails met karakter.

LollieUp is het nieuwe food fashion merk, dat cocktails combineert met lollies, en…met ‘karakters’ die in fashionable outfit je cocktail serveren. Bedenkster en oprichtster Maureen Kamphuis (Me&Maureen experience design) vond de combinatie lollie en cocktail onweerstaanbaar en vatte het plan op om dit tot een unieke beleving te maken. Samen met partner Tilly Kesting vroegen ze Patissier Hidde de Brabander (De Zoete Chef, 24 kitchen) om smeltbare lollies te maken, die precies passen bij o.a. gin tonic. Wat bleek? Al in de jaren ’70 deed men wat suikersiroop in cocktails. Een lollie bleek zo gek nog niet! Elke lollie past bij een andere cocktail.

LollieUp verzorgt tijdens de Gouden Giraffe Event Award feestavond zowel de service als de beleving van de cocktails. Vandaar het idee ‘cocktails met karakter’. Geen hostessen, maar fashionable geklede ladies die een bijzondere ervaring bieden aan event bezoekers. Zo heb je de Amelie Brulee, het romantische type, of Josephine Bunnybean, het jazzy en muzikale type. Tijdens het serveren stellen de LollieUp Ladies je prikkelende vragen of fluisteren je een compliment in je oor. Voor die extra ‘up’!

" src=