8 december 2015

Gouden Giraffe genomineerd: The Green Gallery bereikt nieuwe doelgroepen

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

GOUDEN GIRAFFE - Genomineerd in de categorie Brand Events: Introductie The Green Gallery @Rijksmuseum – Ingestuurd door The Gardeners. Zij presenteren op maandag 14 december hun case tijdens Learn from the Best in De Kuip Rotterdam. Daar kunt u bij zijn.

Hoofddoelstelling:
Brand awareness voor de The Green Gallery; te behalen door bereik en content. Voor de lancering van het e-magazine wilde Bloemenbureau Holland zoveel mogelijk bereik bij hun internationale doelgroep opbouwen. Hiervoor werd een internationale mediagroep uitgenodigd die elk afzonderlijk een relevant en groot bereik hebben binnen de beoogde consumenten doelgroep.

Effect:
uniek bereik publicaties (> 1miljoen via PR doelgroepen en >2,3 miljoen via sociale media), totale free publicity & PR waarde: > 600.000 euro.

Kom naar Learn from the Best: het evenement waar u de ins en outs krijgt van de 16 beste evenementen van Nederland:

Deze bedrijven maken Learn from the Best mogelijk:

<p style="font-size: 12.96px; background-color: rgb(255, 255, 255);"></p>
" src=