GOUDEN GIRAFFE - Genomineerd in de categorie Relatie Events: #BirdsEye Twitter - ingestuurd door Bureau voor Reuring. Zij presenteren op maandag 14 december hun case tijdens Learn from the Best in De Kuip Rotterdam. Daar kunt u bij zijn!
Hoofddoelstelling: Het versterken van de band met CMO’s van grote merken en de belangrijkste mediabureaus om zo de verkoop van Twitter campagnes te stimuleren. Daarnaast het inspireren van grote klanten en prospects op hoe zij Twitter, en de videopropositie, als merk in kunnen zetten in hun marketing-campagne.
Effect: 0% no-show, >1 miljoen impressies voor #Birdseye Twitter door de activatie van Twitter tijdens Sail, toename van de band tussen potentiele klanten en salesteam, concrete verkoop van Twitter campagnes n.a.v. #BirdsEye.
Kom naar Learn from the Best: het evenement waar u de ins en outs krijgt van de 16 beste evenementen van Nederland:
Deze bedrijven maken Learn from the Best mogelijk:
<p style="font-size: 12px; line-height: 20px; background-color: rgb(255,255,255)"></p>
