
Het CUPRA Impulse event is het merk CUPRA, doorvertaald in een meeslepende, verrassende en onconventionele live-experience. Het event was erop gericht de belangrijkste doelgroepen te bereiken om verdere groei te kunnen realiseren (dealer directeuren en fleet managers), om het merk zo te laten ervaren dat ze (weer) verliefd
werden op CUPRA en er zelf ook (actiever) mee aan de slag wilde gaan.
Het CUPRA Impulse event werd een echte CUPRA experience; Verrassend, stijlvol, onconventioneel en gestoeld op samenwerking. Want CUPRA bouwt al sinds de start aan een community (de CUPRA tribe) rondom het merk en ook deze belangrijke doelgroepen moest hier onderdeel van worden.
Een verrassende en onvergetelijke avond dus waarin de doelgroep ondergedompeld is dmv unconventional experiences. kennis heeft gemaakt met CUPRA, het team erachter en geïnformeerd is over de commerciële kansen voor hen. Daarnaast was er genoeg tijd om te netwerken en konden strategische retail partners ook met elkaar in gesprek over CUPRA en haar potentie.
