Foto: Robert Aarts
Om iedere inschrijving de aandacht te geven die het verdient, gaan we in de komende weken alle ingeschreven cases in de spotlights zetten op EventBranche.nl. Voor nu kunnen we al wel zeggen dat onder de eerste cases grote A-merken zitten, maar ook prachtige effectieve én creatieve cases van minder bekende merken. En juist op die mix zijn we heel trots. Of het nou het bekendste biermerk ter wereld is, een supermarktketen, het museum of dat minder bekende online bedrijf, ze leggen allemaal de kracht van live communicatie en eventmarketing bloot', aldus Weikamp, die meteen een tweede oproep doet:
'Aan alle bedrijven in onze branche: bent u opdrachtgever, bureau, locatie, toeleverancier of op welke andere manier betrokken bij een krachtige eventcase, motiveer uw opdrachtgever om deel te nemen aan de Gouden Giraffe. Ga voor uw persoonlijke eeuwige roem en positieve spinoff van de award en zet tegelijkertijd samen onze branche en het event keihard op de kaart voor marketing en communicatie Nederland. Tot 1 november kunt u cases inschrijven op www.gouden-giraffe.nl , aldus Weikamp.