
Gouden Giraffe deelnemer: KLM scoort op diverse vlakken met KLM 100 Experience
KLM 100 EXPERIENCE
Jaar: 2019
Opdrachtgever:KLM Royal Dutch Airlines
Bureau: Xsaga
Categorie: Interne Events & Teambuilding
Fysiek of online event: Fysiek
Geef een korte omschrijving van het evenement:
In oktober 2019 ontwikkelt XSAGA samen met het KLM100 team de KLM100 Experience: een indrukwekkende reis van, voor, maar vooral door alle generaties KLM’ers. Drie generaties op reis door het verleden, heden en toekomst van KLM.
Omschrijf de hoofd- en eventuele sub doelstellingen
1. Zet KLM neer als een modern, betekenisvol Nederlands bedrijf waarin maatschappelijke en technologische vooruitgang hand in hand gaan.
2. Vergroot een gevoel van trots op KLM onder alle bezoekers van het evenement en versterk de saamhorigheid binnen de eigen geledingen van KLM.
3. Benut het moment om de banden met de brede en zeer diverse stakeholders aan te halen door écht contact te maken; met minder woorden en meer gevoel.
Volgt later, dat publiceren we pas als de inschrijving van de Gouden Giraffe Event Awards gesloten is (9 april)
- Inschrijven kan voor alle vormen van LIVE en eventmarketing.
- Periode (2 jaar): het event moet hebben plaatsgevonden tussen 1 januari 2019 en 31 december 2020.
- Deadline inschrijving van een case: 23 maart 2021
- Kosten deelname € 395,-, inclusief een PR-pakket
- Uitreiking 19 april 2021.
