
Gouden Giraffe 2021: Aruba Tourism Authority zet eiland op de kaart met Ladies Trip
LADIES TRIP ARUBA
Opdrachtgever: Aruba Tourism Authority
Bureau: Friends of the Brands
Categorie: PR & Mediawaarde
Fysiek of online event: Fysiek
Jaar: 2019
Korte omschrijving van het event:
Ladies Trip Aruba: Friends of the Brands organiseerde in opdracht van Aruba Tourism Authority, een interactive reis / evenement naar het eiland Aruba. Het doel van de reis was het tonen van de veelzijdigheid van Aruba (meer dan zon en zee) door het genereren van online en offline media aandacht onder de kosmopolitische koopkrachtige 35+ vrouw. Dat is gerealiseerd door het betrekken en uitnodigen van de invloedrijke vrouwen Leontine Borsato, Kirsten Schilder, Anouk Smulders, Edsilia Rombley, Quinty Trustfull, Josh Veldhuizen, Kim Kötter en Sandra ten Brink.
Learn from the Best: kijk mee met de 70 beste events van Nederland
Op 20 en 21 april presenteren alle ingezonden cases zich voor de Gouden Giraffe Jury. Dat gebeurt online binnen het NetworkTables Platform. Per categorie kunnen de experts in de jury hun vragen stellen. Een ongekende kans om bakken en bakken aan inspiratie op te doen van zowel online als fysieke events. Je kunt er online als publiek bij zijn. Al onze leden hebben hebben daar een uitnodiging voor gekregen. Ben je geen lid, maar wil je wel in 2 dagen super geinspireerd raken, stuur dan een mail naar Elin en word alsnog lid: elin@eventbranche.nl ovv 'LFTB meekijken'.