
In november en december 2014 werd de revolutionaire nieuwe ovenserie van de merken Bosch, Siemens en Neff gezamenlijk in één event gelanceerd: The Power of Built-In. In Fox Theater in Hoofddorp, het theater met één van de grootste projectieschermen van Europa, verzorgde Kees Janssen Theatre Productions in opdracht van BSH Nederland het creatieve concept en tekende voor de productie en regie.
De 75 minuten durende show werd tien maal in Fox Theater opgevoerd voor in totaal 1500 retailers. Kees Janssen Theatre Productions maakte optimaal gebruik van het ellipsvormige scherm in het theater en ontwierp een presentatie, die de gasten het gevoel gaf midden in de show te zitten. Het resultaat was een spectaculaire presentatie met vernieuwende video en beeld content door middel van rondom projectie. De toon werd gezet met een lasershow, ondersteund door live muziek van Circle Percussion. De nieuwe ovens werden gelanceerd met acrobatische hoogstandjes van Urban Circusacts, die fungeerden als metaforen voor de kenmerken van de verschillende merken. Op die manier werden de logo's, icoontjes en slogans van de drie merken tot leven gewekt. Het overdonderende, indringende spektakel op het podium werd afgewisseld met korte, krachtige presentaties van de CEO, de marketing directeur en sales directeuren van Bosch, Siemens en Neff. De gasten werden vooraf en na afloop culinair verwend en kregen in het naastgelegen Inspiratiehuis 2020 van B/S/H/ Nederland alle gelegenheid de hypermoderne snufjes en technologische vernieuwingen van de smart ovens te bewonderen.