
De drie partners openen het restaurant met als doel de kunst van het inspireren tot leven te brengen in een exclusief event format, inclusief Piet Boon beleving. Hiermee willen zij het voor een breder publiek mogelijk maken om de wereld van Piet Boon te ervaren binnen de context van de jaarwisseling; een tijd van genieten, delen en vooruitkijken.
Tijdens het culinaire cross-over concept laat chef Felix Frijters van Catering Lokaal zien hoe hij zijn inspiratie haalt uit het design en styling en daarmee de culinaire beleving verrijkt. De avond wordt met grote aandacht voor detail en creativiteit georganiseerd door het team van ATP Event Experts. Op deze wijze speelt het concept in op de behoefte om in de drukke feestmaanden besloten gezelschappen te ontzorgen van feesstress met een beleving op maat.
'Dit soort samenwerkingen zijn een stuk DNA van de studio en is een perfect voorbeeld van hoe verbindingen met creatieve geesten uit andere vakgebieden een grote bron van inspiratie zijn die tot meerwaarde leidt', aldus Kim Meyn. Zij zal als creatief directeur van Interior & Styling, samen met kunstenaar John Biestheuvel, het thema 'verbinden voor vernieuwing' laten terugkomen in de styling van het pop-up restaurant en de showroom in Oostzaan.
Het pop-up restaurant zal van december 2014 tot januari 2015, op woensdag- en donderdagavond, geopend zijn op afspraak en neemt alleen groepsreserveringen aan.