Het vertrek van Henk Jan, een nieuwe redacteur, een
nieuwe site, nieuwe Nieuwsbrief, de FZ Leefomgeving, de verbeterde versie van
Oplocatie.nl en de Oplocatie Datagids, de interne transfer van Sander van de
Seijp, vijf brancheborrels en ga zo maar door: 2006 was een bewogen jaar voor
FZ.
Wij sluiten 2006 af met een glimlach en vooral met
veel enthousiasme en inspiratie voor volgend jaar. Plannen genoeg.
Communicatie beleven
Ook voor de eventbranche zelf is er genoeg reden om met een glimlach 2007
in te stappen. "Drukke tijden", was de meest gehoorde kreet van de laatse
maanden. Terugkijkend naar 2006 waren wij getuige van bijzondere, mooie en
indrukwekkende evenementen. Emoties en beleving op evenementen maken
marketingcommunicatie grijpbaar.
Een branche in de lift zowel creatief als financieel en dus met een
glimlach 2007 in. Op weg naar goed doordachte, toegevoegde waarde-evenementen.
Namens Marja, Wouter en Mark:
Het allerbeste voor 2007, zakelijk, maar vooral in gezondheid,
geluk en liefde.
Sjoerd Weikamp, redactie FZ.
Relevante link: