vanderLOO party & business events te Waddinxveen
heeft haar medewerkers uitgenodigd voor een workshop op de Poolcirkel bij
Rovaniemi in Lapland.
Tijdens de workshop is ook het nieuwe logo
geïntroduceerd, dat volgens de directie beter aansluit bij het “bedrijf nieuwe
stijl”, waarmee afscheid is genomen van de oude vertrouwde rode vlinderstrik als
logo.
Het bedrijf heeft in Lapland haar visie voor de middellange termijn gelanceerd, waarin een aantal nieuwe ontwikkelingen zijn gepresenteerd.
Gertjan van der Loo: “We hebben een aantal succesvolle jaren achter ons liggen, maar wij beseffen als geen ander dat als je wilt houden wat je hebt, je bereid moet zijn tot veranderingen."
"De reden dat gekozen is voor Lapland is het ervaren van “koud weer” in de
letterlijke zin des woords als metafoor voor de noodzaak tot verdere
ontwikkelingen van de organisatie èn alle medewerkers om “koud weer” binnen het
bedrijf geen kans te geven."
Directeur Gertjan van der Loo: “Ik geloof dat de boodschap wel goed is doorgekomen. Ik, maar ook al mijn collega’s voelen ons door deze koude-ervaring sterk en klaar voor de toekomst."
Directeur Gertjan van der Loo: “Ik geloof dat de boodschap wel goed is doorgekomen. Ik, maar ook al mijn collega’s voelen ons door deze koude-ervaring sterk en klaar voor de toekomst."