
'Een hele vervelende fout, waar wij de oprechte excuses voor aan willen bieden. Een samenloop van omstandigheden: juist op het moment dat we een kwalitatieve verbeterslag door willen voeren in ons verzendbestand zijn namen en adressen dubbel meegenomen. Daardoor hebben sommige bedrijven 2 of zelfs meerdere exemplaren ontvangen. Heel vervelend, maar de menselijke fout is een feit. Dus rest ons niets dan een voorzet te geven om van de nood een deugd te maken. Schenk uw extra magazine(s) aan een relatie of collega, maak daar een foto van en tweet die foto met #EBfoutjebedankt. De leukste foto's winnen een jaarabonnement EventBranche.nl', aldus Sjoerd Weikamp van EventBranche, die hoopt dat de actie een succes wordt.
Een greep uit de tweets met #EBfoutjebedankt:
De extra magazines van @EventBrancheNL liggen in het Pieterskerkcafé! Iedere dag van 11-18u open. #EBfoutjebedankt pic.twitter.com/p8UBIgoscP
Hierbij dan de foto Linda ;-) @LindaopLocatie @EventBrancheNL #EBfoutjehersteld Leuke actie. pic.twitter.com/o9Nhm2KKtv
Wij hebben ook 1 over #EBfoutjebedankt. Leggen we over 2 weken bij de entree van #event15. Mag je zo meenemen. pic.twitter.com/1928H8Drsw
#EBfoutjebedankt nieuwe collega blij gemaakt met een eigen exemplaar van de EB-special over de nieuwe belastingwet. pic.twitter.com/6spJEgAuhC
@LivePaintbyGEK voor jou bewaard hoor 😃. @EventBrancheNL #EBfoutjebedankt. pic.twitter.com/hjU1rAoE3R
'In meerdere opzichten balen wij als een stekker. Ook al zit er onder meer een zeer interessante WKR Dossier in het magazine, dubbele exemplaren ontvangen is heel vervelend voor onze lezers. Daarnaast is het ook zonde van het papier en tot slot hebben wij hierdoor onze oplage moeten verhogen. Wij begrijpen de irritatie bij onze lezers en leden, maar we hopen dat een ieder mee wil in onze actie #EBfoutjebedankt en we samen van een foutje een bedankje maken.'