Fijnevent+zet+twee+evenementen+neer+voor+Dutch+FLower+Group
Nieuws

Fijnevent zet twee evenementen neer voor Dutch FLower Group

Organisatiebureau fijnevent heeft met Dutch Flower Group een vaste opdrachtgever want voor de vijfde keer op rij mocht het Brabantse evenementenbureau de jaarlijkse evenementen voor de groeleverancier organiseren.

Fijnevent kijkt tevreden terug op de evenementen: 'Tweemaal in één maand tijd, zowel voor dochterbedrijf Hamiplant als Hamifleurs. Twee totaal verschillende events met uiteenlopende doelstellingen, maar beide met een kleurrijk thema en een uiterst persoonlijke benadering.' Het evenementenbureau doet zelf verslag van beide evenementen:

Hamiplant
'Hamiplant vierde naast haar 25-jarige bestaan de opening van een nieuwe bedrijfshal, welke dan ook werd ingezet als eventlocatie. Zonder deze gelijk te onthullen werden de gasten ontvangen in een kleurrijk ingerichte black box, midden in de hal. Het thema: Making Life Colourful. Gastheer Huub zorgde voor de nodige bombarie, waarna Gaston Starreveld het woord nam. Tijd voor de onthulling, ludiek en kleurrijk. Zowel directie, raad van bestuur als burgemeester leverden een decoratief schouwspel. Bepakt met paintguns losten zij kunstzinnige schoten waarna het valdoek zakte. De indrukwekkende hal werd op gelijkwaardige wijze onthuld.'

'Het programma werd vervolgd met oppeppende muziek en een flinke dosis humor. 's Middags voor de relaties en 's avonds doorgepakt met een goed feest voor het personeel en hun partners. Met in totaal zo’n 500 gasten was de opkomst twee maal zo hoog als verwacht. Alles werd bijgezet om er een succesvol geheel van te maken. Een vrolijke en feestelijke happening met op en top vermaak tot slot.'

Hamifleurs
'Ook bij Hamifleurs werden de bloemetjes buiten gezet tijdens een persoonlijk afscheid van de directie van Hamifleurs. Een zakelijke receptie met 120-koppig Westlands mannenkoor dat als verrassing ‘uit het niets’ verscheen. Iedereen zong uit volle borst mee. ‘s Avonds werd met een Hamifleurs quiz op maat het voltallige personeel betrokken. Met hilariteit en ontroering werd teruggeblikt op een manier die niemand noch koud, noch buitenspel liet. Een interactieve band maakte het af en tijdens Jeroen van de Boom gingen werkelijk alle "Ik Hou van Hamifleurs” sjaals de lucht in. De directie stond centraal en was één met het personeel. Voor altijd in de bloemenharten gesloten werden zij door iedereen uitgezwaaid. Een roerend afscheid en een succesvol event voor in totaal zo’n 600 relaties en werknemers.' 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.