
Frans van Kreuningen (links) en Guus Dutrieux (rechts). Foto: Entertainment Partnering 2017
Tempo-Team en DUCOS Productions zijn een meerjarige samenwerking aangegaan voor de evenementen Night at the Park en Parkpop. Guus Dutrieux (DUCOS) en Frans van Kreuningen (Tempo-Team) tekenden deze week de overeenkomst. Deze houdt onder meer in dat HR-dienstverlener Tempo-Team gedurende beide evenementen in het Haagse Zuiderpark prominent zichtbaar is als partner en tevens zorg draagt voor de personele invulling van diverse (horeca)functies in de organisatie van zowel Parkpop als Night at the Park. Daarmee lijken de twee partijen de ultieme vorm van festivalsponsoringactivatiepartnerschap te hebben gevonden.
Lokale verbondenheid
Frans van Kreuningen, regiodirecteur van Tempo-Team: “Na een bezoek vorig jaar aan Parkpop waren we dusdanig enthousiast over het evenement dat we ons er graag als partner aan verbinden. De mensen van Tempo-Team voelen zich sterk betrokken bij zowel de klanten, flexwerkers en eigen mensen als bij de wereld waarin zij hun werk doen. Die lokale verbondenheid past perfect bij Parkpop en Night at the Park!”
Juiste mensen
Guus Dutrieux, directeur van organisator DUCOS Productions: “Ik ben erg blij met dit partnership. Tempo-Team is een gerenommeerd bedrijf met een frisse en positieve uitstraling. Niet alleen door hun professionele benadering van het leveren van de juiste mensen, maar ook door de persoonlijke en lokale betrokkenheid.”
Enthousiasme naar partnership
Peter Verheul, vanuit de firma Entertainment Partnering verantwoordelijk voor de partnerships van DUCOS Productions: “Geweldig dat we het enthousiasme van beide partijen hebben kunnen omzetten in een mooi partnership voor de komende jaren. Overigens ook veel dank aan (horeca)partner The Zoo voor hun steun en vertrouwen.”