Van 22 t/m 26 september reisde Bløf naar Marrakech in
Marokko om daar het nieuwe nummer ‘Regen’ op te nemen. ATP, The Advanced Travel Partner
organiseerde deze ‘14e UMOJA-reis’ voor Bløf en fans. Het was de eerste
keer dat een select gezelschap meereisde om te genieten van een exclusief
optreden van de Zeeuwse band.
Vooraan links Kim Alderden (ATP) rechts Roos de Haan (ATP)
Op de bank, tussen de bandleden, zitten Marja van der Stelt van Club Med en Karen Kuhlman van transavia.com
Op de bank, tussen de bandleden, zitten Marja van der Stelt van Club Med en Karen Kuhlman van transavia.com
foto Roos de
Haan
Machiel Hofman, verantwoordelijk voor de marketing van Bløf ‘ATP als zakelijke reispartner heeft hiermee aangetoond over veel creativiteit en een groot netwerk te beschikken. Zij organiseerden de reis en stelden met Club Med en Transavia een mooi programma samen. Het was bijzonder vooral omdat onze trouwste fans aanwezig waren bij de opnamen van het 14e UMOJA-nummer.’
In de maanden augustus en september lanceerde ATP een gerichte incentivecampagne met als claim ‘Geen bluf, wij doen het’. Naast enkele zakelijke klanten van ATP wordt de band Bløf in deze campagne getoond.