5 december 2007

Eyestep, de vloer als reclame medium

Rubrieken

Tripitch Mediacreatives introduceert de Eyestep. Eyestep maakt het mogelijk om persoonlijke beweging en interactieve software te combineren. Diverse AV-bedrijven verhuren een dergelijke vloerreclame.
Het systeem herkent beweging van mensen en reageert direct met een animatie. Niet alleen de ‘gebruiker’ wordt verrast, maar ook voorbijgangers kijken vol bewondering naar de interactieve vloer. Vanwege de vele mogelijkheden kan men eindeloos variëren.
Niet alleen op de vloer
Naast vloerprojectie is er ook de EyeTouch. Hiermee wordt iedere ruit een interactieve site. Bijvoorbeeld in te zetten op evenementen voor speciale games of voor het aansturen van een applicatie. Met de touch-technologie kan men iedere ruit geheel klikbaar maken.

Er zijn verschillende templates beschikbaar zoals: een voetbal game, racing en speciale effecten voor logo’s of commercials. Tripitch Mediacreatives ontwikkelt ook animaties of concepten op maat. Het systeem kan worden uitgebreid met een sms-spel, kraskaart of zelfs met het versturen van een ringtone naar de mobiele telefoon.