Experientis is als eerste evenementenbureau 
uitgeroepen tot FD Gazelle. Het bureau behoort bij een lijst van 419 Nederlandse 
bedrijven die dit jaar de oorkonde van het Financieel Dagblad in ontvangst 
mochten nemen.
      
      Een enthousiaste Wim Schuurmans is trots op de oorkonde en zijn eventteam 
bij Experientis. 'We zijn 
thuisgekomen met een geweldige oorkonde dat we ons voor eeuwig FD Gazelle mogen noemen. Als 
eerste evenementenbureau in Nederland! We zijn niet allereerste geworden maar 
hebben een hele hele mooie 4e plaats behaald.'
 
 
  
              
            Op de foto van links naar rechts: Rutger Lootsma, Anita van Loon, 
Jeroen v.d. Kerkhof, Wim Schuurmans, Daphne Selier, Rian van Gisbergen, Ramon de 
Graaf
        
                    
            In totaal waren er 
60 bedrijven in de provincie Brabant die aan de voorwaarden voldeden om zich 
vanaf heden FD Gazelle te mogen noemen. En dat van de 265.000 bedrijven in deze 
regio. In totaal zijn er 419 bedrijven benoemd tot FD Gazellen in geheel 
Nederland (van de 700.000). Ieder bedrijf doet namelijk mee. Je kunt je er niet 
voor opgeven. Ze analyseren de gedeponeerde cijfers.
        
                    Schuurmans: 'Ook onze klanten willen wij uiteraard bedanken, zij hebben deze benoeming mogelijk gemaakt. Bedankt voor het vertrouwen. Wij zijn erg trots dat we FD Gazelle zijn geworden. Het geeft aan dat we succesvol zijn als organisatie en een gezonde toekomst tegemoet kunnen zien.'
            Eventbranche in spotlight
        
                    
            Voor Experientis is de oorkonde meer dan een schouderklop, de prijs geeft 
ook cachet aan de eventbranche: 'Ik ben nog persoonlijk geinterviewd tijdens de 
bijeenkomst door BNR Nieuwsradio. Hierin heb ik de rol van de eventbranche 
naar voren gehaald inzake het medium event als communicatie tool. Ook nog 
uitgebreid gesproken over de beleveniseconomie met Apple als voorbeeld. Apple is 
namelijk gekozen tot het meest innovatieve bedrijf van de wereld. The Apple 
Store is geen winkel is een belevenis. Apple speelt (al jaren) in op de 
beleveniseconomie.'
        
                     
   
   
  