16 november 2007

Eventpartners verstuurt mailing naar 1,1 miljoen adressen

Rubrieken

Voor de jubileumactie Symphonica in Rosso van Delta Lloyd Groep heeft Eventpartners 1,1 miljoen brieven met persoonlijke inlogcode verstuurd.
Op de foto een aantal van de 30 rollen briefpapier met per rol zo’n 35.000 ongesneden A4-tjes, twee breed. Op de achtergrond een deel van de kratjes waarin de brieven huis aan huis zijn bezorgd.

De klanten van Delta Lloyd Groep konden met hun persoonlijke inlogcode direct inloggen op de door Eventpartners gemaakte actiesite. Na het aanvullen of wijzigen van de NAW-gegevens konden de klanten tickets kopen voor Symphonica in Rosso op basis van twee voor de prijs van één. In een paar dagen zijn 50.000 tickets verkocht.

DWBH voerde de totale projectleiding uit over de lustrumactiviteiten van Delta Lloyd Groep. In het komende FZ Magazine meer aandacht voor het omvangrijke Delta Lloyd Groep relatie-evenement.