EventFouten+Top+270+Deel+II%3A+de+12+meest+gemaakte+fouten+bij+de+uitnodiging
Nieuws

EventFouten Top 270 Deel II: de 12 meest gemaakte fouten bij de uitnodiging

EVENTFOUTEN TOP 270 - In deel II van onze EventFouten Top 270, waar we de 270 meest gemaakte fouten bij het organiseren van evenementen op een rij hebben gezet: de 12 meest gemaakte fouten rondom de uitnodiging van evenementen.

De #EventFoutenTop270 bestaat uit maar liefst 15 delen. In deel II aandacht voor de meest gemaakte fouten in het uitnodigingstraject, daar waar het misgaat voor dat er uberhaupt een evenement is:

  • onpersoonlijke uitnodigingen
  • een mailing sturen en denken dat daarmee de bezoekers wel binnenstromen
  • veel te veel tekst en uitleg geven, mensen lezen bijna niet meer...
  • mailing vanuit het 'info-adres'
  • gaan voor kwantiteit ipv kwaliteit
  • te brede doelgroep aanschrijven op dezelfde wijze
  • geen gebruik maken van a- en b-mailingen om te kijken wat het best werkt
  • mogelijkheden als retargetting links laten liggen
  • de AVG / GDPR negeren
  • geen expert inschakelen
  • werken met ellenlange xcel-lijsten ipv een gedegen registratiesysteem
  • het uitnodigingstraject niet als een traject aanvliegen
     

THE NEXT EVENT 2019:

Hoe het wel moet
Weten hoe het wel moet? 120 kennisexposanten en sprekers op 5 podia geven je op 18 september 2019 in De Broodfabriek 100-en tips, inzichten, do's en don'ts voor het organiseren van jouw volgende evenement. Let op: dit evenement is alleen te bezoeken als opdrachtgever en/of bureau (nu al 200 op de gastenlijst!). Eventbedrijven zelf kunnen zich aanmelden als kennisexposant, er zijn nog enkele plekken beschikbaar.

>> Opdrachtgever? Meld je hier aan om dit kennisfestival gratis te bezoeken
>> Eventbedrijf? Meld je hier aan om als kennisexposant aanwezig te zijn



>> Natuurlijk mag je hieronder de lijst met fouten aanvullen, graag zelfs. Wat gaat er nog meer regelmatig mis als het gaat om het uitnodigingstraject? Deel ze hieronder:

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.