
'SocialLane is voor ons een prettige aanvulling omdat de expertise van het online marketingbureau aanvullend is op ons grote bereik via socialmedia. Daarbij hebben wijzelf een broertje dood aan platte sales op de social media kanalen, maar voelen we wel aan dat we de kanalen kunnen inzetten om ons bereik te vergroten en een prachtig waardevol evenement als de Gouden Giraffe te laden. Dat is ook exact wat we in onze samenwerking gaan doen', aldus Sjoerd Weikamp van EventBranche.nl. 'SocialLane zal in de komende weken en maanden ook regelmatig hun expertise en tips delen met onze leden en lezers. Ook dat zien wij als grote toegevoegde waarde.'
Ook Jochem van Loon van SocialLane is erg te spreken over de samenwerking: 'Voor SocialLane is de samenwerking met de EventBranche een mooie kans om te laten zien hoe je een online klantbeleving kunt integreren in je evenement. Social Media is een uitstekend middel om het bereik en de persoonlijke event beleving te vergoten. Zowel in de promotie als op het evenement zelf. Wij vinden het een mooie uitdaging om de online klantbeleving omtrent de Gouden Giraffe naar een hoger niveau te brengen'.