
Na een ontvangst met een hapje en een drankje en onder meer een 'lijntje' cacoa-poeder, zaten bijna 400 branchegenoten in NBC Nieuwegein geboeid te luisteren naar ruim een uur Hans Steenbergen. De trendwatcher van Nederland op het gebied van food nam de eventbranche mee over de hele wereld en toonde trends en ontwikkelingen en kwam met een duidelijke onderliggende boodschap: storytelling! 'Experience, beleving...ok, maar vertel het verhaal.' Steenbergen schotelde tijdens zijn presentatie de zaal onder meer een tonijnblikje met verse tonijn voor, terwijl op het scherm de zee zichtbaar was en het geluid van de branding de aanwezigen mee nam naar het strand.
Na afloop vertelde NBC haar verhaal met een perfect gecaterde borrel. Bijzondere gerechtjes, voldoende personeel, een ongedwongen sfeer, het was op en top netwerken, waarbij de locatie zich perfect neerzette. 'Ik had een heel grijs beeld bij het NBC, maar poeh, dit is echt indrukwekkend', aldus één van de borrelaars.
>> Een uitgebreide video-impressie volgt vrijdag