
Eventbranche in 2009: DeFabrique ziet begin- en eindtijden verschuiven
- Wat voor jaar gaat 2009 worden voor jullie DeFabrique?
DeFabrique gaat door met het verbeteren van kwaliteit, dat betekent bij ons; investeren in training personeel, bewuster worden van onze maatschappelijke rol (MVO), investeren in betere faciliteiten in het gebouw (betere klimaatbeheersing, betere verlichting) en transparanter maken van kosten/offertes
Ik kijk met goede moed naar 2009. Ik verwacht dat de “feestmarkt” iets rustiger wordt maar de inhoudelijke programma’s gaan gewoon door. De bedrijven zullen toch moeten blijven communiceren met personeel en relaties, recessie of niet.
Er is (bij DeFabrique) een hele duidelijke trend gaande. De tijden van de evenementen zijn aangepast op de files. Er wordt begonnen tussen 11 en 14 uur en geëindigd voor of na de avondspits. Ik vind deze ontwikkeling erg positief. Deze verschuiving zet zich in 2009 sterk door
- Hoe gaat de eventbranche zich ontwikkelen in 2009?
Er wordt weer gekeken wat iets kost en waarom het dat kost. De branche gaat creatiever worden om met een beperkter budget het zelfde rendement te halen.
- Wat was jullie mooiste eventmoment in 2008?
Niet de mooiste maar wel de spannendste: Big Black & Beautiful blijft, op weg naar een slotoptreden van een event voor 1000 man, vastzitten in een lift. Probeer dan maar rustig te blijven...
- Tot slot…wat willen jullie kwijt aan de branche
Krijg geen depressie van een recessie!