22 december 2008

Eventbranche in 2009: dagjemaken.nl gaat voor korter, vaker en intenser

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

Voor de FZ Nieuwjaarsnieuwsbrief benaderde FZ een aantal branchegenoten en vroeg hen kort antwoord te geven op vier vragen. Herman Dummer van dagjemaken.nl denkt dat de crisis zal leiden tot meer creativiteit: less is more...

Immer actueel: Experience! En dat geldt voor evenementen en steeds meer ook bij trainingsdoelstellingen. Opdrachtgevers hebben meer en meer in de gaten dat een (bedrijfs)evenement een goed moment is voor actieve inhoudelijke informatieoverdracht en daarmee training. De formats van dagjemaken.nl lenen zich hier uitstekend voor. Daarnaast breidt dagjemaken.nl uit met een aantal nieuwe formats, waarvan in december de eerste pilots succesvol zijn afgerond. Trend is korter, vaker, intenser en ook gevoel, passie en betrokkenheid.

  • Hoe gaat de eventbranche zich ontwikkelen in 2009?

Verdergaande professionalisering. De economische situatie komt ten goede aan de (noodzaak tot) creativiteit van bureau´s. Less is more.

  • Wat was jullie mooiste eventmoment in 2008?

Aangezien clichés waar zijn: Alle evenementen die we hebben mogen uitvoeren voor onze opdrachtgevers. Het plezier en genot van de gasten mee maken is elke keer een cadeau.

  • Tot slot…wat willen jullie kwijt aan de branche?

dagjemaken.nl wenst de eventcollega´s een creatief 2009 toe met elke dag een inspirerende sprankel. Maak 2009 mee, elke dag weer.