
Emailuitnodigingen, sms-reminders, een inschrijfsite, interactieve gastenlijsten, etc. In rap tempo werd een product dat tijd en fouten bespaarde in het registratietraject, een must have voor de gemiddelde eventorganisator. De registratiebedrijven schoten dan ook als paddenstoelen uit de grond. Tijd voor EventAssist om de volgende stap te maken: van alléén deelnemersregistratie naar platform voor relatiemanagement. Over deelnameregistratie, de volgende generatie verscheen onlangs een groot artikel in EventBranche Magazine.
Het vernieuwde EventAssist blijft met het in eigen huis ontwikkelde Registratie+ opereren als registratiepartner voor registratietrajecten, maar gaat een stap verder door de data van alle evenementen die door een bedrijf worden georganiseerd te koppelen. De overtreffende trap daarvan is dat deze data vervolgens gekoppeld kan worden aan CRM-systemen van bedrijven. ‘We zitten nu eenmaal in een tijd waarin eigenlijk alles verantwoord moet worden. Meetbaar moet zijn. Maar hoe meetbaar is een evenement? Op zich is iedere bijeenkomst meetbaar te maken met een enquete of evaluatie, maar wij gaan nu event overschrijdende data aanbieden: via het registratiesysteem hebben we data van alle gasten op uw evenementen. Door die data te koppelen aan de data uit uw CRM, verrijken we per direct uw CRM-gegevens. Zo wordt een deelnemer opeens een relatie en wordt door het jaar heen uw CRM verrijkt met de data uit ons systeem.’
>> Lees het volledige artikel Meerwaarde uit events halen