Organisatiebureau Event Republic koos de
Belgische badplaats Knokke voor de presentatie van de Spring 2008 collectie van O'neill.
Ruim 300 distributeurs van het kledingmerk zagen een prima modeshow en genoten
's avonds van een feest in het casino.
Als locatie voor de modeshow van zowel de nieuwe heren- als dameslijn koos Event Republic voor cultureel centrum Scharpoord. Een grijs gebouw, typisch Belgisch, maar des te mooier en krachtiger was het contrast met O'neill.
Knallende modeshow
Van de ruim 300 gasten, liep 99 procent in O'neill-kleding en een nog
groter percentage op slippers. Geheel in lijn met het merk had Event Republic
een knallende modeshow in elkaar gezet met DJ Hitmeister D die live de platen
aan elkaar mixte, terwijl de nieuwe collectie geshowd werd.
O'neill TV
Overal in Knokke hingen O'neill vlaggen, zo ook bij het bekende Casino van Knokke. Daar was later op de avond een groot feest. Catering van Hutten, DJ's als Billy the Klit en Hitmeister D zorgde voor trendy feest in de normaal gesproken oudbollige locatie. Met een flesje bier zagen de 300 aanwezigen ook nog de lancering van O'neill TV.
Gedurende de week wonen de distributeurs uit diverse Europese landen
workshops en break-out sessie bij om over de nieuwe lijn te discussieren.
In FZ Magazine 3 een uitgebreid verslag van het O'neill
Evenement