In de uitnodigingsfilmpjes spelen de directeur en het management van de
KPN-afdeling een hoofdrol. 'In het eerste filmpje zie je de management team leden in Tiroler outfit met een te gek dansje.
Dit filmpje heb ik twee weken voor aanvang naar iedereen gestuurd. Zo hebben ze
ook op 4 oktober (de avond van het feest, SW) de hele avond rond gelopen om de
medewerkers te verwelkomen en te voorzien van hapje en drankje', meldt een
trotste Brigitte Wonnink van evenementenbureau DO IT.
Directeur als
Rudi
'In het tweede filmpje is de directeur als Der Rudi. Dit filmpje is een week voor aanvang
naar iedereen gestuurd. De directeur is op 4 oktober, na zijn officiële
presentatie, in de personage van Der Rudi gekropen en heeft de rest van de
feestavond zo rondgelopen', aldus Wonnink.
240 van de 250
Wonnink besluit: 'Hierdoor hebben we een geweldige hoge respons gehaald. Van de 250 uitnodgingen zijn er daadwerkelijk 240 geweest. En het is een topfeest geweest.'