23 oktober 2007

Evenementenbureau DO IT komt met origineel uitnodigingstraject

Rubrieken

Voor een themafeest voor KPN, TV expeditie 2007, zette evenementenbureau DO IT twee teaserfilmpjes in om medewerkers naar het evenement te krijgen. Resultaat? Een no-show van slechts 4 procent. FZ heeft de filmpjes...

In de uitnodigingsfilmpjes spelen de directeur en het management van de KPN-afdeling een hoofdrol. 'In het eerste filmpje zie je de management team leden in Tiroler outfit met een te gek dansje. Dit filmpje heb ik twee weken voor aanvang naar iedereen gestuurd. Zo hebben ze ook op 4 oktober (de avond van het feest, SW) de hele avond rond gelopen om de medewerkers te verwelkomen en te voorzien van hapje en drankje', meldt een trotste Brigitte Wonnink van evenementenbureau DO IT.

Directeur als Rudi

'In het tweede filmpje is de directeur als Der Rudi. Dit filmpje is een week voor aanvang naar iedereen gestuurd. De directeur is op 4 oktober, na zijn officiële presentatie, in de personage van Der Rudi gekropen en heeft de rest van de feestavond zo rondgelopen', aldus Wonnink.


240 van de 250

Wonnink besluit: 'Hierdoor hebben we een geweldige hoge respons gehaald. Van de 250 uitnodgingen zijn er daadwerkelijk 240 geweest. En het is een topfeest geweest.'
Video:
Oplocatie.nl: