'Evenementen die salesgedreven zijn, redeneren altijd vanuit de klant'

26-09-2018 - EVENTMARKETING - Eén van de grootste mediabedrijven van Nederland is Sanoma. Met titels die variëren van Libelle, VT Wonen, Fashionchick en VIVA, tot Nu.nl, AutoWeek en Donald Duck zijn complete generaties verbonden aan het van oorsprong Finse bedrijf. Bij de mediagigant spelen events en eventmarketing een grote rol. Verantwoordelijk is Mark Miedema. Commercieel en salesgedreven.

Met de vele tientallen merken biedt Sanoma vele honderden, zo niet duizenden merken en bedrijven, platforms met specifieke doelgroepen waarop deze merken naar hartenlust hun marketing en communicatie kunnen bedrijven. In totaal bereikt het bedrijf naar eigen zeggen zo’n 80 procent van de Nederlandse bevolking. En ja, ook Sanoma richt zich daarbij steeds nadrukkelijker op live en events. Met Events Director Mark Miedema heeft het mediabedrijf een commercieel pur sang aan het hoofd van de eventsafdeling. Dat zorgt voor een eventstrategie met een heldere visie: ‘Wij organiseren winstgevende branded events.’

Foto: Clickshots.nl

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. XSAGA

    XSAGA is een concept- en productiebureau op het gebied van live-communicatie, evenementen en activaties.
  2. KNVB Campus

    De gloednieuwe KNVB Campus is dé plek waar onze nationale selecties trainen en waar trainers worden opgeleid
  3. UP Events

    Bij UP Events kom je voor de beleving. Na één bezoek wil je meer. En als je terugkomt krijg je weer iets nieuws. To...
  4. Aaaaha! Bureau voor live communicatie

    Wij weten hoe we jouw collega’s, relaties en vakgenoten in de actiestand krijgen. Dat is de kracht van live...
  5. René Pouwelse Advies Regie Productie

    Advies, regie en productie op het gebied van evenementen en audiovisuele ondersteuning

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners