'Evenementen die salesgedreven zijn, redeneren altijd vanuit de klant'

26-09-2018 - EVENTMARKETING - Eén van de grootste mediabedrijven van Nederland is Sanoma. Met titels die variëren van Libelle, VT Wonen, Fashionchick en VIVA, tot Nu.nl, AutoWeek en Donald Duck zijn complete generaties verbonden aan het van oorsprong Finse bedrijf. Bij de mediagigant spelen events en eventmarketing een grote rol. Verantwoordelijk is Mark Miedema. Commercieel en salesgedreven.

Met de vele tientallen merken biedt Sanoma vele honderden, zo niet duizenden merken en bedrijven, platforms met specifieke doelgroepen waarop deze merken naar hartenlust hun marketing en communicatie kunnen bedrijven. In totaal bereikt het bedrijf naar eigen zeggen zo’n 80 procent van de Nederlandse bevolking. En ja, ook Sanoma richt zich daarbij steeds nadrukkelijker op live en events. Met Events Director Mark Miedema heeft het mediabedrijf een commercieel pur sang aan het hoofd van de eventsafdeling. Dat zorgt voor een eventstrategie met een heldere visie: ‘Wij organiseren winstgevende branded events.’

Foto: Clickshots.nl

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Amplify Eventmarketing

    Welkom bij Amplify EventMarketing
  2. D&B Eventmarketing

    Dé eventpartner van ondernemend Nederland
  3. Obsession Evenementen & Communicatie

    Bijzondere ontmoetingen, perfect geregeld!
  4. XSAGA

    Bij XSAGA hebben wij een grote passie voor mensen en merken.
  5. Omnivents

    De stoerste evenementen op de mooiste locatie

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners