29 januari 2016

EvenementContact 2016 kiest voor opvallende 'publiekstrekker'

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBEURS - Evenementenbeurs EvenementContact heeft qua concept blijkbaar een snaar in de branche geraakt: 320 exposanten kozen voor een uniforme stand op de beursvloer in de RAI op 18 februari. Inmiddels is er ook een inhoudelijk programma ontstaan. Daar moeten publiekstrekkers bezoekers naar de beurs lokken. Gaat dat met Kim Holland lukken?



Arjen Lemstra en Joris Bots leggen hun keuze uit: 'Ze is een brok Hollandse passie. En juist haar naam Holland bleek een sterke zet. Wat is haar geheime ingrediënt in de unieke bedrijfstak, waar weinig vrouwen de broek aan hebben. Met veel humor maar ook heel gedreven kan ze vertellen over haar specifieke manier van bedrijfsvoering. Tijdens EvenementContact zal ze vertellen over hoe haar naam een merk is geworden. Over haar liefde voor internet en haar soms ludieke oplossingen voor de vele uitdagingen in de grootste branche ter wereld.' Daarnaast komt ook onder meer Tim Coronel spreken. Tijdens EvenementContact zal hij zijn mede-branchegenoten vertellen over Personal Branding en zijn kijk op Social Media.