Gelijk bij binnenkomst op de RelatieZ-beurs in het Beatrixgebouw van de Jaarbeurs ontkom je niet aan de vergelijking met Evenement 2006 . Daar waar je op Evenement het gevoel krijgt op een enorme beurs rond te lopen met veel noviteiten en gewaagde paviljoens, straalt bij RelatieZ de kneuterigheid er een beetje vanaf. Met ouderwetse ‘beurshokjes’ van precies 3 bij 4 krijg je een beetje een markt-idee. Doe daar nog eens de tas met eindeloos veel folders bij en het eerste punt voor de evenementbranche is binnen.
In een gesprek met de mensen van Geschenk a la Carte scoorde de relatiegeschenkenbusiness het eerste volle punt. Geen kerstpakket met standaard een fles wijn en nootjes voor alle medewerkers, maar de mogelijkheid voor iedere werknemer om zelf een persoonlijk cadeau uit te kiezen. Zo kun je als bedrijf iedereen dus gegarandeerd persoonlijk ‘raken’, iets dat bij een massaal evenement steeds weer een lastige opgave blijkt: 1-1.