Op de eerste dag van Evenement 2007 passeerden 5783
bezoekers de poorten van Jaarbeurs Utrecht. Organisator Eventex gaf alvast
een kijkje in de bezoekersenquete: tevredenheid alom.
'Zowel standhouders als bezoekers zijn erg positief
over de eerste beursdag, waarbij de bezoekers vooral te spreken zijn over het
aanbod van exposanten en de professionele uitstraling van de beurs, zo leert een
snelle blik op de resultaten van de bezoekersenquête. Exposanten waren verheugd
over de kwaliteit van de bezoekers', laat de beursorganisatie weten.
Op dag één van de beurs werden ook de standprijzen uitgereikt. Een vakjury,
bestaande uit Hans Heesterbeek (hansheesterbeek.com), Jeroen de Jong (Experience
Expo) en Mickey Schutte (Sabeth & Mickey) beoordeelde de stands op de beurs.
Hieruit kwamen vier winnaars naar voren. Wij geven in het kort de mening van de
jury.
Winnaar Innovatie – Infoscan
Een vernieuwende manier van presenteren die de nieuwsgierigheid van de bezoeker trekt, verzorgt tot in detail. Door op een innovatieve manier licht toe te passen kan de stand verschillende vormen aannemen.
Een vernieuwende manier van presenteren die de nieuwsgierigheid van de bezoeker trekt, verzorgt tot in detail. Door op een innovatieve manier licht toe te passen kan de stand verschillende vormen aannemen.
Winnaar Inspiratie – BloemBloem
Een uniek vormgegeven stand die aandacht begeerte en inspiratie opwekt.
Eenmaal binnen gekomen treft de bezoeker een werkelijk sublieme bloemenpracht
aan! BloemBloem geeft in een oogopslag aan waar het bedrijf voor staat.
Winnaar Interactie – Centerparcs
De deelname van Centerparcs aan Evenement 2007 is het verlengstuk van de
corparate marketingstrategie van Centerparcs. Zonder opdringerig te zijn, wordt
de bezoeker op een natuurlijke manier actief betrokken bij het
beursconcept.