5 april 2007

Evenement 2007: Kleine 6000 bezoekers op eerste dag

Rubrieken

Op de eerste dag van Evenement 2007 passeerden 5783 bezoekers de poorten  van Jaarbeurs Utrecht. Organisator Eventex gaf alvast een kijkje in de bezoekersenquete: tevredenheid alom.
'Zowel standhouders als bezoekers zijn erg positief over de eerste beursdag, waarbij de bezoekers vooral te spreken zijn over het aanbod van exposanten en de professionele uitstraling van de beurs, zo leert een snelle blik op de resultaten van de bezoekersenquête. Exposanten waren verheugd over de kwaliteit van de bezoekers', laat de beursorganisatie weten.
Op dag één van de beurs werden ook de standprijzen uitgereikt. Een vakjury, bestaande uit Hans Heesterbeek (hansheesterbeek.com), Jeroen de Jong (Experience Expo) en Mickey Schutte (Sabeth & Mickey) beoordeelde de stands op de beurs. Hieruit kwamen vier winnaars naar voren. Wij geven in het kort de mening van de jury.
Winnaar Innovatie – Infoscan
Een vernieuwende manier van presenteren die de nieuwsgierigheid van de bezoeker trekt, verzorgt tot in detail. Door op een innovatieve manier licht toe te passen kan de stand verschillende vormen aannemen.
Winnaar Inspiratie – BloemBloem
Een uniek vormgegeven stand die aandacht begeerte en inspiratie opwekt. Eenmaal binnen gekomen treft de bezoeker een werkelijk sublieme bloemenpracht aan! BloemBloem geeft in een oogopslag aan waar het bedrijf voor staat.

Winnaar Interactie – Centerparcs
De deelname van Centerparcs aan Evenement 2007 is het verlengstuk van de corparate marketingstrategie van Centerparcs. Zonder opdringerig te zijn, wordt de bezoeker op een natuurlijke manier actief betrokken bij het beursconcept.