2 februari 2007

Erik Romijn naar House of Sports

Rubrieken

Sportmarketingbureau House of Sports gaat zich per 1 april versterken met de komst van Erik Romijn. Romijn (39) was de afgelopen zestien jaar werkzaam voor Heineken. Daar bekleedde hij diverse commerciële functies.
Sinds vier jaar was hij actief op de marketingafdeling van Heineken Nederland, waarvan de laatste jaren als Senior Brand Manager Sponsoring. In die functie was Romijn eindverantwoordelijk voor projecten als het Holland Heineken House, De vrienden van Amstel LIVE en de Amstel Gold Race. Tevens was hij nauw betrokken bij de sponsoring van Amstel en de Eredivisie, de UEFA Champions League en de KNVB.
Sportmarketingbureau House of Sports bestaat inmiddels vijf jaar en heeft in korte tijd een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Romijn zal zich binnen House of Sports als Senior Consultant gaan richten op het adviseren van merken/bedrijven op het gebied van (activatie in) sportmarketing. Daarnaast zal Romijn toetreden tot de directie van House of Sports, alsmede van 100% dochter Sports Exposure, marktleider op het gebied van advertising bij sportwedstrijden, met name live voetbal.