Sportmarketingbureau House of Sports gaat zich per 1 april versterken met
de komst van Erik Romijn. Romijn (39) was de afgelopen zestien jaar werkzaam
voor Heineken. Daar bekleedde hij diverse commerciële
functies.
Sinds vier jaar was hij actief op de
marketingafdeling van Heineken Nederland, waarvan de laatste jaren als Senior
Brand Manager Sponsoring. In die functie was Romijn eindverantwoordelijk voor
projecten als het Holland Heineken House, De vrienden van Amstel LIVE en de
Amstel Gold Race. Tevens was hij nauw betrokken bij de sponsoring van Amstel en
de Eredivisie, de UEFA Champions League en de KNVB.
Sportmarketingbureau
House of Sports bestaat inmiddels vijf jaar en heeft in korte tijd een
stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Romijn zal zich binnen House of Sports
als Senior Consultant gaan richten op het adviseren van merken/bedrijven op het
gebied van (activatie in) sportmarketing. Daarnaast zal Romijn toetreden tot de
directie van House of Sports, alsmede van 100% dochter Sports Exposure,
marktleider op het gebied van advertising bij sportwedstrijden, met name live
voetbal.