25 mei 2007

The Entertainment Group contracteert hoofdsponsors Symphonica in Rosso

Rubrieken

Financieel dienstverlener Delta Lloyd Groep en fruitdrank DubbelFrisss zijn gecontracteerd als hoofdsponsors van Symphonica in Rosso 2007.
Als klant- en service gerichte financiële dienstverlener biedt Delta Lloyd Groep met de sterke merken Delta Lloyd, OHRA en ABN AMRO verzekeringen haar klanten al 200 jaar zekerheid. In het kader van dit jubileum zal Delta Lloyd Groep speciale acties inzetten rondom het concert. David Brilleslijper, directeur Corporate Communications Delta Lloyd Groep, over de samenwerking: “De professionaliteit van Paul de Leeuw in combinatie met de mix van popmuziek en symfonisch orkest past uitstekend bij de uitstraling van Delta Lloyd Groep”.
DubbelFrisss, de fruitdrank van Friesland Foods, zal speciale acties inzetten via horeca en supermarkten rondom het concert.
Michiel Flinkerbusch, Brand Manager DubbelFrisss, over de samenwerking: “DubbelFrisss is een merk voor iedereen en past daarom goed bij de brede show die Paul de Leeuw zal gaan neerzetten. Wij gaan er samen een groot spektakel van maken.”
De show van zaterdag 3 november is uitverkocht, voor het concert van donderdag 8 november zijn nog slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Afgelopen week is het derde concert van maandag 5 november in de voorverkoop gegaan.