Financieel dienstverlener Delta Lloyd Groep en
fruitdrank DubbelFrisss zijn gecontracteerd als hoofdsponsors van Symphonica in
Rosso 2007.
Als klant- en service gerichte financiële
dienstverlener biedt Delta Lloyd Groep met de sterke merken Delta Lloyd, OHRA en
ABN AMRO verzekeringen haar klanten al 200 jaar zekerheid. In het kader van dit
jubileum zal Delta Lloyd Groep speciale acties inzetten rondom het
concert. David Brilleslijper, directeur Corporate Communications Delta
Lloyd Groep, over de samenwerking: “De professionaliteit van Paul de Leeuw in
combinatie met de mix van popmuziek en symfonisch orkest past uitstekend bij de
uitstraling van Delta Lloyd Groep”.
DubbelFrisss, de fruitdrank van Friesland Foods, zal speciale acties
inzetten via horeca en supermarkten rondom het concert.
Michiel Flinkerbusch, Brand Manager DubbelFrisss, over de samenwerking: “DubbelFrisss is een merk voor iedereen en past daarom goed bij de brede show die Paul de Leeuw zal gaan neerzetten. Wij gaan er samen een groot spektakel van maken.”
Michiel Flinkerbusch, Brand Manager DubbelFrisss, over de samenwerking: “DubbelFrisss is een merk voor iedereen en past daarom goed bij de brede show die Paul de Leeuw zal gaan neerzetten. Wij gaan er samen een groot spektakel van maken.”
De show van
zaterdag 3 november is uitverkocht, voor het concert van donderdag 8 november
zijn nog slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Afgelopen week is het
derde concert van maandag 5 november in de voorverkoop gegaan.