%27En+de+eventbranche+denkt%3A+Influencers%3F+Het+gaat+toch+om+content%3F%27
Nieuws

'En de eventbranche denkt: Influencers? Het gaat toch om content?'

EVENTBRANCHE COLUMN - Het schijnt dat een deel van onze EventBranche-leden het magazine opent bij de column van Frans Miggelbrink. En terecht, want deze oer-Achterhoeker is al jaren als dagvoorzitter, presentator, columnist, parkeersteward etc etc betrokken bij vele honderden evenementen. Met zijn humorvolle pen legt hij soms de vinger op pijnlijke plekjes in de eventbranche.

Influencers

Elsje vlogt en veel mensen willen haar vriendje zijn op sociale media. Elsje is een influencer en een beauty #beautyrules. Ze vlogt vooral over oogschaduw en ze doet er toe.

Meer dan vierhonderdduizend instavrienden die haar Lipfilling vlog #wow #groovy #shootingmyass #vaserlipo #fattransfer #master vinden. Elsje doet er echt toe en #complete Community #world houdt rekening met Elsje #loveyou #lipqueen.

Veel van haar volgers willen als Elsje zijn en hopen op een dag dat ze zelf ook meer dan honderdduizend facebook vrienden hebben #mylife #tellmystory. Laat Elsje een scheet over iets anders dan bellen mensen elkaar op om elkaar te vertellen hoe die ruikt, hoe hard en vooral hoe nat #nastyels #bebigbyassshooting. Zo werkt dat. Elsje staat midden in de wereld en vertelt over alles wat haar bezig houdt #lovemaxverstappen #gucciforever #moët&chandon.

De eventbranche kijkt ernaar en schudt haar hoofd. Het gaat om content. Het gaat om essentiële content. #nowaythisway. Het gaat om de weg van de content #tamtam #flyersnoway. Content alleen is #robinsoncrusoé. Elsje is volgens velen dom omdat ze het alleen kan hebben over oogschaduw #grumpyold #gamingisookzoiets. De tijd van Linda de Mol is voorbij #whothefuckisLindademol.

 

Column: Frans Miggelbrink, EventBranche Magazine 4 - 2018

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.