
Het evenemententeam van de Efteling draaide overuren tijdens het drukste eventweekend van het jaar. Het team organiseerde 10 evenementen door het gehele park, elk met een eigen identiteit en exclusiviteit. Van een feestavond met exclusief parkbezoek na sluitingstijd voor bijna 4.000 gasten tot een ontvangst, borrel en diner.
Caparol Nederland, marktleider in bouwverven, had een relatiedag voor ruim 1.600 gasten met een gezamenlijke warming up. ’s Avonds genoten de gasten exclusief, buiten de reguliere openingstijden, van alle attracties in het Ruigrijk. 'Zowel onze gasten, als wijzelf hebben het evenement als een geweldige dag ervaren', aldus Alianne van Gene van Caparol Nederland.
NXP, onderdeel van technologiebedrijf Philips, had op de zondag een Reuzenfeest voor 6.000 gasten, waarbij men de gehele dag kon genieten van al het moois dat het Efteling park te bieden heeft. Guido Dierick, directeur NXP: “We kunnen terugkijken op een fantastische dag met mooi weer. Iedereen heeft genoten. Er was uiteraard een bepaalde verwachting, maar dit heeft alles overtroffen”.
Coen Bertens, Operationeel Directeur van de Efteling, verteldt met trots: 'Intensieve voorbereidingen door het hele evenemententeam van de Efteling mondden uit in een vlekkeloos weekend, waarbij zelfs het weer gunstig gestemd was. Onze medewerkers uit het park hebben de gasten weer weten te betoveren en daar ben ik trots op. De sfeer was opperbest en het dak ging eraf op het, speciaal voor dit evenementenweekend, stijlvol ingerichte festivalterrein'