
'De wereld is fundamenteel veranderd. Los van het economische tij, heeft de digitale revolutie de maatschappij en het medialandschap flink opgeschud. Dat heeft traditionele media als TV, kranten en tijdschriften inmiddels gedwongen om hard na te denken over hun relevantie en toekomst. Ook de evenementenindustrie ontkomt niet langer aan die realiteit. Zowel corporate eventmanagers, bureaus, als toeleveranciers, ondervinden inmiddels dat hun werk- en opdrachtgevers niet langer, of in ieder geval veel minder, investeren in media zonder rationele en tastbare bijdrage aan bedrijfsdoelstellingen', aldus Captijn en Hamso.
De volgende leerdoelen staan tijdens deze masterclass centraal:
•U leert hoe u ROI creëert, meet en evalueert
•U begrijpt de unieke waarde van events t.b.v merk- en relatieontwikkeling, interne processen & omzet
•U kunt het evenement in een merk-, campagne- c.q. (social) mediacontext plaatsen
•U kunt uw stakeholders van de omvang en relevantie van de investering overtuigen
Datum & locatie
Dinsdag 29 oktober 2013 13:30 tot 17:30 uur DeLaMar Theater Amsterdam
Voor wie?
Opdrachtgevers en organisatoren van evenementen
Docenten
Harry de Winter, Directeur Master in Event Management
Sjoerd Weikamp, EventBranche (dagvoorzitter)
Rob Captijn, Strategy Director & Partner BENG!
Elling Hamso, Managing Partner Event ROI Institute
Lesmateriaal & studiebelasting
Deelnemers krijgen tijdens het programma de beschikking over lesmateriaal.
In deze masterclass is geen tentamen opgenomen. U ontvangt bij volledige aanwezigheid wel een deelnamecertificaat.
Kosten
Masterclass: € 185,- exclusief BTW
Abonnees EventBranche: € 125,- exclusief BTW
Early Bird abonnees EventBranche: € 85,- exclusief BTW
Inclusief: deelnamecertificaat en reflectieborrel