

Ervaar het zelf tijdens de tweede editie van The Experience Conference. Ontdek waarom activaties en events content creators zijn, hoe via PR en social een groter publiek wordt bereikt en welk effect live communicatie heeft. Verwacht best practices van sterke namen zoals Heineken, Samsung (FR), BrandDeli en The Next Web en inspirerende keynote speakers zoals Arent Jan Hesselink (Edelman Trust Barometer) en Willem van der Schoot (Havas Lemz). Moderator Rens de Jong staat samen met BuzzMaster garant voor een interactieve middag. Weten wat u opsteekt, hoe u geinspireerd raakt en welke kennis u meeneemt?
Dagvoorzitter Rens de Jong: 'Als er iets onverwachts gebeurt, blijft het hangen'
Willem van der Schoot (Havas Lemz): 'Een actief merk maken, daar geloof ik heilig in. Tweederde van de merken zal verdwijnen.'
Kees Wilbrink (BrandDeli): 'Eerst: wat wil je bij de consument teweeg brengen, dan: welke middelen zijn daarvoor en vervolgens die middelen bij elkaar brengen.'
Wytze de Haan (TNW): 'Van ons kun je leren hoe je met vrij weinig budget, maar slimme tools veel kunt bereiken'
