16 november 2007

Dutch Water Dreams goed voor 120.000 bezoekers

Rubrieken

Dutch Water Dreams opende een jaar geleden haar deuren. De opzienbarende locatie met wildwaterbaan en surfmogelijkheden trok in het eerste jaar 120.000 bezoekers.

Directeur Tobias Walraven zette in Zoetermeer in korte tijd Dutch Water Dreams op inclusief de veel besproken wildwaterbaan en “eeuwige” golven om op te surfen.

Een jaar na de opening oogt hij tevreden: alle doelgroepen die hij voor ogen had, maken daadwerkelijk gebruik van zijn voor Nederland unieke accommodatie. ‘De kern van het succes ligt bij een goede marketing. Het gaat erom dat je voldoet aan de verwachtingen van de klanten. In dit geval is dat niets meer of minder dan om op een veilige en kwalitatief hoogstaande manier gasten de kans te geven om de eigen grenzen te verleggen en daaraan veel lol te beleven.’
Helft bedrijven
Bedrijfsevenementen nemen zoals verwacht de helft van de omzet voor rekening. ‘We trekken hiervoor bijna alle branches aan en daarbij zowel het MKB als delegaties van grote bedrijven.’
FZ Magazine

In het komende FZ Magazine een uitgebreid interview met Tobias Walraven.