Dutch Water Dreams opende een jaar geleden haar deuren. De opzienbarende
locatie met wildwaterbaan en surfmogelijkheden trok in het eerste jaar 120.000
bezoekers.
Directeur Tobias Walraven zette in Zoetermeer in korte tijd Dutch Water Dreams op inclusief de veel besproken wildwaterbaan en “eeuwige” golven om op te surfen.
Een jaar na de opening oogt hij tevreden: alle doelgroepen die hij voor
ogen had, maken daadwerkelijk gebruik van zijn voor Nederland unieke
accommodatie. ‘De kern van het succes ligt bij een goede marketing. Het gaat
erom dat je voldoet aan de verwachtingen van de klanten. In dit geval is dat
niets meer of minder dan om op een veilige en kwalitatief hoogstaande manier
gasten de kans te geven om de eigen grenzen te verleggen en daaraan veel lol te
beleven.’
Helft bedrijven
Bedrijfsevenementen nemen zoals verwacht de helft van de omzet voor
rekening. ‘We trekken hiervoor bijna alle branches aan en daarbij zowel het MKB
als delegaties van grote bedrijven.’
FZ Magazine
In het komende FZ Magazine een uitgebreid interview met Tobias Walraven.