Een raar gevoel en ook weer niet. Het succes van Vier
in het Land, Hart van Nederland, RTL Boulevard en SBS Shownieuws is bekend
en te verklaren: mensen willen sappige verhalen. De eventbranche blijkbaar ook,
want Nena scoorde als nooit te voren.
Een raar gevoel en ook weer niet. Het succes van Vier in het Land, Hart van
Nederland, RTL Boulevard en SBS Shownieuws is bekend en te verklaren:
mensen willen sappige verhalen. De eventbranche blijkbaar ook, want Nena scoorde
als nooit te voren.
Duizenden lezers
Het bericht over Nena's dronken optreden op een bedrijfsevenement zorgde voor duizenden lezers. Vakbroeders wel te verstaan. Sterker nog het bracht de branche in beweging, want het leverde een aardig stukje free publicity op: 'Topartiest dronken op bedrijfsevenement! Ik heb vandaag al veel reacties gekregen van collegas of ik me niet een beetje in kan houden op een feestje….Bedankt he, hahahaha', mailt een uitgelaten Erick Verlee van Topartiest.nl .
Het bericht naast Nena, over een tekort op de arbeidsmarkt haalde een leesdichtheid die (veel) lager lag.
Branchegericht nieuws
De kracht van de FZ Nieuwsbrief ligt in onze ogen in het feit dat het
gros van de berichten puur branchegericht is. De nieuwsbrief die twee keer per
week verschijnt, geeft snel en duidelijk een verzameling nieuwsberichten waar voor
iedereen in de branche altijd wel iets interessants bijzit.
Het is dan best opmerkelijk om te zien dat Nena alle records breekt. Het
verhaal over hoe je jezelf hier voor kunt verzekeren en of je jezelf als
organisator hier uberhaupt voor kunt verzekeren, verschijnt in het volgende FZ
magazine.
Hoe denkt u er over?
Rest voor ons als redactie natuurlijk de vraag: wat willen onze lezers?
Blijkbaar ook Nena-berichten in de Nieuwsbrief, want we zijn eigenlijk allemaal
mensen, toch? Ben wel benieuwd hoe de lezer (u dus) hier over denkt...Laat
maar horen.