12 juli 2007

Dolce International lanceert nieuw serviceconcept

Rubrieken

Dolce International lanceert het serviceconcept “Great Guest Experience” voor de gehele  portefeuille van 26 “Hotel, Resort & Conference Destinations”. Dit nieuwe serviceprogramma moet de klanten “op en top” tevreden houden en tegelijk medewerkers laten groeien in hun professionele rol.
Hoeksteen
In alle vestigingen van Dolce International gaan de medewerkers deelnemen aan de maandelijkse opleidingssessies met telkens nieuwe thema’s. Dit programma moet de hoeksteen vormen van de rekruterings- en opleidingsactiviteiten van de medewerkers van Dolce International.
Culturele ommezwaai

Andy Dolce, oprichter, Chairman & Managing Partner van Dolce International: “Dit nieuwe programma is een belangrijk initiatief voor Dolce en brengt een culturele ommezwaai voor het hele bedrijf met zich mee. Great Guest Experience is een volgende stap in uitmuntendheid op het vlak van service, niet alleen voor Dolce International, maar ook voor de sector. Great Guest Experience zal Dolce onderscheiden van zijn concurrenten en ons de gelegenheid geven om onze activiteiten en ons merk verder uit te bouwen. We kijken ernaar uit om het nieuwe programma te implementeren en er de vruchten van te plukken.”