Dolce International lanceert het serviceconcept “Great
Guest Experience” voor de gehele portefeuille van 26 “Hotel, Resort &
Conference Destinations”. Dit nieuwe serviceprogramma moet de klanten “op en
top” tevreden houden en tegelijk medewerkers laten groeien in hun professionele
rol.
Hoeksteen
In alle vestigingen van Dolce International gaan de medewerkers deelnemen
aan de maandelijkse opleidingssessies met telkens nieuwe thema’s. Dit programma
moet de hoeksteen vormen van de rekruterings- en opleidingsactiviteiten van de
medewerkers van Dolce International.
Culturele ommezwaai
Andy Dolce, oprichter, Chairman & Managing Partner van Dolce International: “Dit
nieuwe programma is een belangrijk initiatief voor Dolce en brengt een culturele
ommezwaai voor het hele bedrijf met zich mee. Great Guest Experience is een
volgende stap in uitmuntendheid op het vlak van service, niet alleen voor Dolce
International, maar ook voor de sector. Great Guest Experience zal Dolce
onderscheiden van zijn concurrenten en ons de gelegenheid geven om onze
activiteiten en ons merk verder uit te bouwen. We kijken ernaar uit om het
nieuwe programma te implementeren en er de vruchten van te
plukken.”