29 juni 2007

Derde volleybaltoernooi voor eventbranche en media

Rubrieken

Voor de derde maal organiseert BOOM! EXPERIENCE in samenwerking met The Sand het Media Indoor Beachvolleybaltoernooi. Het sportief evenement vindt plaats op donderdag 1 november van 17.00 tot 23.00 uur, uiteraard gevolgd door een Carribean Afterparty.

Alle bedrijven uit de evenementenbranche en uit de media (uitgevers, inkoop- mediabureaus, exploitanten, W & S bureaus, organisatiebureaus, entertainment en toeleveranciers) zullen per mail en via de website www.indoorbeachvolley.nl geïnformeerd worden. Daar kunnen teams zich ook inschrijven.

Locatie The Sand

Het Media Indoor Beachvolleybaltoernooi vindt plaats in The Sand te Amsterdam. Het toernooi begint om 18.00 uur met een gezamenlijke warming up door Petra Vennegoor van A-Way Events en eindigt om 21.30 uur. De keuken is vanaf 17.00 uur geopend, zodat er na het werk eerst gezellig een hapje gegeten kan worden. Tijdens de wedstrijden is er nek- en schoudermassage van Work Massage. Vanaf 22:00 uur start de Afterparty met onder meer de DJ Bus.

De kosten bedragen € 195,= excl. BTW per team, dit is inclusief een hapje voor alle spelers. Elk team bestaat uit minimaal 4 en maximaal 6 spelers. Uiteraard zijn er ook prijzen voor de beste teams. Er is plaats voor maximaal 30 teams, die gemiddeld 4 wedstrijden à 9 minuten zullen spelen.
De eerste prijs is een grote wisseltroffee, de tweede- en de derde prijs een prachtige herinnering voor op kantoor. De eerste editie werd gewonnen door het team van Cards Unlimited, de tweede door Free Time Promotion.
ChildsLife

Voor Stichting ChildsLife is er weer een loterij. Op www.childslife.nl kun je alles lezen over deze stichting die opkomt voor kinderen in achterstandswijken over de hele wereld. Loten a € 5,= kunnen ook per mail besteld worden.

De deelnemerslijst voor 2007 is al aardig gevuld:
City Events Company, 6 Evenementen, Ilse Media, Free Time Promotion BV, A-way Events, Cards Unlimited, SCHAALX, Top Ticketline (3x), van Straaten (3x), EDM Media (2x), Berg-Kleijn Communicatie, MIER, Exper Sport, Wegener Fieldmarketing, RAI Langfords B.V. en PCM Uitgevers.