21 september 2006

Den Haag toont evenement mogelijkheden

Rubrieken

Het Convention Bureau Den Haag heeft een succesformule in handen. Ook de vierde editie van het promotie evenement Prins voor een Dag zat perfect in elkaar. Den Haag liet aan ruim 250 evenement beslissers en andere branchegenoten zien wat de stad te bieden heeft op het gebied van evenementen en locaties.  

FZ liet zich ook een dag in de watten leggen en ging mee op de 'rode route'. De dag begon in het Steigenberger Kurhaus Hotel met een toespraak van de altijd enthousiaste Ben van der Burg. De wijsheden van Dan LeFay maakten toch iets meer indruk op de aanwezigen. "Hoe menselijker je bedrijf, hoe meer je bedrijf waard wordt", een overpeinzing voor de rest van de dag.

De 'rode route' was één van de vier routes dwars door Den Haag en tegelijkertijd de meest culturele route. Het Omniversum, onze eerste locatie, werd vooral gebruikt voor een uitgebreide en indrukwekkende presentatie van Dance4Life.

De lunch in de Grote Kerk was een bijzondere combinatie van de moderne inrichting en een culinair hoogstandje. Daar bleek ook de sterkte van dit promo event: er wordt daadwerkelijk genetwerkt. Omdat de verschillende locaties met de tour mee waren, was er aanspraak genoeg voor de opdrachtgevers en evenementbeslissers.

Via de Tweede Kamer en het Lucent Danstheater kwamen alle routes samen in strandclub WIJ, waar het gezellig was en de zon langzaam in de zee wegzakte. Daarmee bewees Prins voor een Dag voor de vierde keer dat het promo event van Den Haag nog altijd de pionier is als het gaat om gezamenlijke promotie.