Deel I van LIVE CONTACT: live communicatie en experience marketing en dat wat al bereikt was...

01-02-2021 - LIVE CONTACT - Live Contact is hét toekomstdocument voor merken, bedrijven en alle andere organisaties die live en experiences inzetten binnen hun communicatie en marketing. Het dikke glossy magazine wordt in april verstuurd naar opdrachtgevers en leden. In drie online magazines worden opdrachtgevers alvast aan de hand genomen naar de vele nieuwe kansen van Live Contact. In deel 1: Live.Impact. Over dat wat al was...

Deel I van LIVE CONTACT kijkt eigenlijk een beetje terug en heet Live.Impact. De impact van live communicatie en experience marketing. Daarin kijken we naar alle verschillende afdelingen van merken en bedrijven waar live en experience al een grote (hoofd)rol hadden ingenomen. We pakken hét neuro-onderzoek erbij en trekken samen de conclusie: 'events make the brain invest in your message' en we laten marketeers, communicatieprofs en brandmanagers aan het woord over hun liefde voor live. 

LET OP: de online uitgaven zijn slechts supplementen van het dubbeldikke LIVE CONTACT magazine, jouw houvast voor live en experience in de directe toekomst. Dat magazine gaat alleen naar opdrachtgevers en leden. Nog geen lid van EventBranche.nl. Word het vandaag nog en ontvang in april het LIVE CONTACT magazine. LID WORDEN

Bekijk deel I Live.Impact. De impact van live communicatie en experience marketing door op onderstaande cover te klikken:

In de planning:

1 maart

Live. Forward.
De kracht van Live & Experience + Online, Digital en Virtueel 

Hello Digital – Let’s experience LIVE
In dit COVID-jaar trouwde de wereld van live en experience met de digitale wereld. Die combinatie zorgde voor de versmelting van online beleving met de onbeperkte digitale kansen. 

New Live: global goals
De VN heeft global goals gesteld en die worden inmiddels steviger dan ooit omarmd door multinationals. Zeker na COVID-19 willen zijn laten zien waar ze voor hun staan: hun sociale imago. En hoe je die over de buhne brengt? Precies, dat kan alleen maar live.

 

1 april

LIVE.CONTACT.
Voorbij de kaders van ‘events’ ligt onze wereld aan kansen… 

De krachtige optelsom van live communicatie + experience marketing + het bewijs van de impact + de kracht van Live en Digital samen + de hang naar het sociale imago van merken en bedrijven + alle verschillende vakgebieden en disciplines waar live-denken en experience-expertise een rol gaan spelen, leidt tot LIVE.CONTACT. een wereld van ongekende en onbegrensde kansen. 

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners