28 september 2007

Dechesne en Boertje komt met Bindingsmeter

Rubrieken

Dechesne & Boertje, Eventbureau van het Jaar, heeft in samenwerking met NarrowMinds de D&B Bindingsmeter© ontwikkeld. Met behulp van dit online meetinstrument kunnen organisaties in kaart brengen in welke mate relaties of medewerkers gebonden zijn aan de onderneming.

Evenementenbureau Dechesne en Boertje geeft zelf uitleg: 'Voorafgaand aan het event biedt de D&B Bindingsmeter© aanvullende informatie die gebruikt kan worden voor te ontwikkelen concepten. Ná het event vertelt de D&B Bindingsmeter© of het concept en de uitvoering effectief zijn geweest'.

Goede ontwikkeling
Hans van Linschoten van NarrowMinds, specialisten in belevingsinformatie, ziet deze stap van Dechesne & Boertje als een goede ontwikkeling binnen de eventbranche: 'Het organiseren van events is kostbaar. Het getuigt van zelfvertrouwen en geloof in eigen kwaliteit dat Dechesne & Boertje evaluaties van haar events standaard in haar dienstverlening gaat opnemen'.
Pieter Bas Boertje van Dechesne & Boertje: 'Door gebruik te maken van de nieuwe D&B Bindingsmeter© laten we zien dat het organiseren van events een serieuze zaak is. Voor onze opdrachtgevers biedt de D&B Bindingsmeter© een extra mogelijkheid om aan te tonen dat ze de mening van hun relaties en medewerkers belangrijk vinden'.
Kosten
Boertje over de kosten: 'Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om kosteloos gebruik te maken van de standaard versie van onze Bindingsmeter©. Verder hebben wij, tegen relatief lage kosten, pakketten beschikbaar met aanvullende opties'.

D&B Bindingsmeter© in het kort
'Het organiseren van een event is kostbaar. Het is daarom prettig om te weten wat het effect van een event is geweest. De D&B Bindingsmeter© brengt de beleving van de bezoekers aan een event in beeld en rapporteert hier helder over. Met de D&B Bindingsmeter© laten opdrachtgevers zien dat men de bezoekers van een event serieus neemt. Door dit te doen worden positieve ervaringen ‘verlengd’ en de beleving over merk of organisatie versterkt. Inzet van de D&B Bindingsmeter© vergroot op die wijze de betrokkenheid en loyaliteit tussen de opdrachtgevers en haar relaties of medewerkers', aldus het bureau uit Muiden.