Dechesne & Boertje, Eventbureau van het Jaar,
heeft in samenwerking met NarrowMinds de D&B Bindingsmeter© ontwikkeld. Met
behulp van dit online meetinstrument kunnen organisaties in kaart brengen in
welke mate relaties of medewerkers gebonden zijn aan de
onderneming.
Evenementenbureau Dechesne en Boertje geeft zelf uitleg: 'Voorafgaand aan het event biedt de D&B Bindingsmeter© aanvullende informatie die gebruikt kan worden voor te ontwikkelen concepten. Ná het event vertelt de D&B Bindingsmeter© of het concept en de uitvoering effectief zijn geweest'.
Goede ontwikkeling
Hans van Linschoten van NarrowMinds, specialisten in belevingsinformatie,
ziet deze stap van Dechesne & Boertje als een goede ontwikkeling binnen de
eventbranche: 'Het organiseren van events is kostbaar. Het getuigt van
zelfvertrouwen en geloof in eigen kwaliteit dat Dechesne & Boertje
evaluaties van haar events standaard in haar dienstverlening gaat
opnemen'.
Pieter Bas Boertje van Dechesne & Boertje: 'Door gebruik te maken van
de nieuwe D&B Bindingsmeter© laten we zien dat het organiseren van events
een serieuze zaak is. Voor onze opdrachtgevers biedt de D&B Bindingsmeter©
een extra mogelijkheid om aan te tonen dat ze de mening van hun relaties en
medewerkers belangrijk vinden'.
Kosten
Boertje over de kosten: 'Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om
kosteloos gebruik te maken van de standaard versie van onze Bindingsmeter©.
Verder hebben wij, tegen relatief lage kosten, pakketten beschikbaar met
aanvullende opties'.
D&B Bindingsmeter© in het kort
'Het organiseren van een event is kostbaar. Het is daarom prettig om te
weten wat het effect van een event is geweest. De D&B Bindingsmeter© brengt
de beleving van de bezoekers aan een event in beeld en rapporteert hier helder
over. Met de D&B Bindingsmeter© laten opdrachtgevers zien dat men de
bezoekers van een event serieus neemt. Door dit te doen worden positieve
ervaringen ‘verlengd’ en de beleving over merk of organisatie versterkt. Inzet
van de D&B Bindingsmeter© vergroot op die wijze de betrokkenheid en
loyaliteit tussen de opdrachtgevers en haar relaties of medewerkers', aldus het
bureau uit Muiden.