5 april 2013

Dechesne & Boertje viert 30-jarig jubileum met boek

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING - Op 14 februari 1983 werd de voorloper van eventmarketingbureau Dechesne & Boertje, Nini’s Productions, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Dertig jaar later is het bureau nog steeds springlevend. Ondanks, en misschien wel dankzij alle uitdagingen in de economie, gaat het goed bij Dechesne & Boertje. Het eventbureau uit Muiden viert haar 30-jarige jubileum met een eigen boek.

Door een duidelijke focus op events met inhoud, door een trouwe kring van relaties, door een bevlogen team met een grote liefde voor het evenementenvak én door een positieve kijk op de toekomst lukt het D&B om te groeien. Om het 30-jarig bestaan te vieren organiseert het bureau in haar jubileumjaar voor al haar stakeholders een aantal events: voor relaties, leveranciers en (oud-)medewerkers. Studenten van diverse eventopleidingen zijn, in een competitie, gevraagd om mee te denken over het relatie-event.

Tenslotte wordt er een bijzonder boekje uitgegeven. De afgelopen jaren kreeg het bureau steeds vaker de vraag ‘Hoe doen jullie dat nou?. Hoe runnen jullie al 30 jaar een evenementenbureau en wat zijn jullie adviezen voor een succesvol event?’.
In bijgaande praktische gids onthult D&B haar geheim. Open en eerlijk vertelt D&B haar ondernemerslessen en verklapt het bureau tips voor de organisatie van een event.
‘Hoe doen jullie dat nou’ is een ode aan het evenementenvak.

Het boekje is voor € 15,- verkrijgbaar via www.db-online.nl/bestelformulier-boekje