11 maart 2015

Dechesne & Boertje Cultuurbooster: bedrijfswaarden activeren met een event

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU EVENTMARKETING - Eventmarketingbureau Dechesne & Boertje heeft, samen met branding agency BR-ND, de D&B Cultuurbooster ontwikkeld. Een methode waarmee organisaties op een laagdrempelige en leuke manier de strategische uitgangspunten en waarden eigen kunnen maken, kunnen activeren en vieren.

Dechesne & Boertje positioneert de cultuurbooster: 'De veranderingen gaan sneller dan ooit met nieuwe technologieën, nieuwe media, nieuwe toetreders, fusies en nieuwe verdienmodellen. De nieuwe generatie werknemers heeft andere verwachtingen van werk, relaties en waarde. In deze tijd van transparantie kun je als organisatie niet meer naar buiten beloven wat je van binnen niet waar kunt maken. Organisaties die hun cultuur tot bloei brengen en verbinden met hun strategische koers, waarden en merk, hebben de toekomst.'

Organisaties kunnen de D&B Cultuurbooster inzetten als ze op zoek zijn naar een wervelend event om gemeenschappelijke waarden te activeren. Of als de missie, visie en kernwaarden bepaald zijn en nog tot leven gebracht moeten worden tijdens een energieke bijeenkomst. 'Of als ze voor de uitdaging staan om een nieuwe strategische koers te gaan varen en daarom met de medewerkers de dialoog willen aangaan over het bestaansdoel. Dechesne & Boertje heeft een ‘Little Pink Book’ geschreven waarin je kunt lezen hoe je door inzet van de D&B Cultuurbooster van medeWerkers medeMerkers maakt. Hoe de strategie van iedereen wordt en hoe je dat als organisatie kunt vieren met een event dat gemeenschappelijke waarden activeert.'